vivo, ATI vs GF itp.

Autor: news.onet.pl <z_r_at_spam.op.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 08:29:01 MET

Witam
Prosze was o informacje.

Czy ta karta http://skocz.pl/zys ma faktycznie możliwość zgrywania na komp z
zewn. źródeł ?
Czy jest tam tylko tv-out. Inne karty z vivo mają 2x s-video i 2x chinch -
to to domyślam sie że jest pewnie to vivo. Takie coś jak ati rage theater
wskazuje że jest "video in" ?

Teraz mam pytanie odnośnie prądożerności. Czy ati 9000/9100 wymaga mocnego
zasilacza ?
Mam paroletniego 400W Deera i nie wiem....
Czy ewentualnie takie ATI 7500 jest mniej prądożerne ?

Ostatnie pytanko.
Czy tv-out w GF3Ti200 jest już dobry ?
Mam taka karte na testy z wyjściem S-video (na 4 pinki) i jakość tego co
odpaliłem na TV jest kiepska. Może trzeba jakieś specjalne programiki czy
też zabiegi żeby to dobrze
funkcjonowalo ?

Zależy mi na dobrym TV-OUT. Wydajność to mniej ważne dla mnie.
Co używanego i niedrogiego możecie mi zasugerować ?
Zatrzymałem sie na GF2MX i czasu na ślepe poszukiwania niestety brak.
Dzięki z góry za wszelkie porady.
pozdr. :)
rafal

--