ilość błędów PIF na płycie DVD?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 07:40:52 MET

Witam!!!

Czy ilość błędów PIF na nagranej płycie DVD+R ma duże znaczenie? Z tego
co widzę, to Nero CD-DVD Speed odejmuje punkty "Disc Quality" dopiero
wtedy, gdy koejna "kreska" na wykresie przekroczy następną wartość, ale
same kolejne błedy nie ruszają tej oceny...
Jeśli mam gładki wykres PIE (maksimum 11, średnio 2.5, wszystkich 22833)
a wartości PIF zwykle trzymają się pomiędzy 1 a 2, sporadycznie 3,
średnio 0.05 ale jest ich wszystkich około tysiąca, to jak mam
interpretować wyniki? Płytka dobrze nagrana? Nero dał 93 Disc Quality.
Płytka to Verbatim DVD+R 16x (MCC 004) nagrana z 4x. Czy jeśli nagram z
8x (maksymalna prędkość mojej nagrywarki) wyniki będą lepsze?

# /George Orwell - Rok 1984/