MP3 Pendrive

Autor: Rendziq <rendziq.spam.me.not_at_o2.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 00:14:48 MET

Witam, nie wiem czy nie NTG, ale lepszej koncepcji nie mam :)
Mam za to okolo 350 PLN i chce to przeznaczyc na odtwarzacz mp3. Wazne
dla mnie jest zeby mial radio, dyktafon tez moze byc, ale nie
koniecznie. i zeby podlaczal sie do komputera bezposrednio przez usb bez
potrzeby jakichs dodatkowych kabli laczacych. Rowniez fszelakie funkcje
equalizera sa mile widziane
Dotychczas uzywalem MegaSticka 520 MSI i bylem calkiem zadowolony, ale
moze jest cos lepszego w podobnej cenie a ja sie poprostu nie znam (co
jest bardzo prawdopodobne :)
Pozdrawiam