Re: ati control panel vs. control center

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 22:38:47 MET

Leszek K <leszek60wytnij@neostrada.pl> w wiadomości
<news:du9s94$nt6$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał/a:

> Chyba jednak Ty nie kumasz.

Wątpię.

> Pisze jak dziecku. Starszy panel zainstalujesz i zadziała. AVIVO mieć

No właśnie robiąc dziecko - "zainstalujesz" ale nie "zadziała". Gwoli
ścisłości sterowniki 6.2, cp 5.9 (chyba ostatni z cp).

> nie będzie, ale jak na razie nikt tu nie pisał, że chodzi o kartę X1xxx.

Ty pisałeś ;P. A ja sprawdzałem na R1600pro. Nie działa.

> Odświeżania ustawisz tyle ile Ci monitor pozwoli. W wypadku kart x850
> funkcjonalność starego panelu jest taka sama jak CCC.

No może m.in. dlatego na starych chipsetach ten cp ze starych sterowników
działa "z marszu". Na nowych nie, trzeba się posiłkować np. omegadrives, ale
mimo, że w nich jest cp, to nie działa on do końca poprawnie na R1600. Jego
funkcje przejął tam Ati Try Tools, który nota bene działa poprawnie. Ale
niestety nie ma AVIVO. Póki co do kontroli tych 'ficzersów' potrzeba CCC.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel