Wybrzuszone kondensatory na MB

Autor: Tukan <tukan77_at_tlen.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 20:42:23 MET

Witam,

Podczas wymiany zasilacza zauważyłem na płycie głównej kilka wybrzuszonych
elektrolitów 2200uF, 6,3V. (w pobliżu procesora)
Komputer chodzi bez zastrzeżeń - nie ma restartów, ani innych objawów.
Kondensatorów o tej pojemności jest w sumie 12 i nie wszystkie są
wybrzuszone.
Żeby mieć spokój na dłużej postanowiłem, że wymienię wszystkie i w związku z
tym mam pytanie.
Jakiej firmy kondensatory polecacie, żeby w przyszłości uniknąć tego typu
uszkodzeń ??
Na obecnych napisane jest, że mogą pracować w temp 105 stopni C, w co nie
chce mi się wierzyć skoro przy niższej się napompowały.

Pozdrawiam
Tukan