Re: mozna monitor CRT na DVI ?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 18:14:50 MET

"Krzysztof Jot" <krzysztof.jot@gazeta.pl> wrote in message
news:du9t8p$l5$1@inews.gazeta.pl...
> Witam.
> Wybaczcie pytanie - ale jestem z generacji
> mniej zaawansowanej komputerowo :)
> Otóż, czy moge dobry monitor CRT z gniazdem
> VGA DB-15-pin podłączyc do karty GF6600
> na gniazdo cyfrowe ? I czy to np. cos zmieni w
> jakosci obrazu ? o ile oczywoiscie mozna tak połaczyc
> Dzieki z gory za odpowiedz... KJ

Stac cie na konwerter DVI D na analog? W wiekszosci kart masz wyprowadzone
na DVI analog i cyfre - dlatego podlaczasz monitor przez przejsciowke ktora
nic nie robi poza zmiana gniazda, natomiast mozna kupic, za ok
kilkadziesiat - kilkaset euro (zalezy od jakosci) przejsciowki dla cyfrowego
DVI na analog - wtedy to juz nie sa zwykle przejsciowki ale tez troche
elektroniki