Skaner Canon LiDE

Autor: Agniecha <ahcinga_at_[n_o.Spam>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 17:11:10 MET

Przymierzam się do zakupu skanera do użytku domowego, czyli trochę
dokumentów, fragmenty książek, czasem zdjęcia (niekoniecznie slajdy),
dobrze jakby był szybki. Przeglądając sklep.komputronik.pl spodobały mi
się skanery Canon LiDE 25 i 60, mam w związku z nimi kilka pytań:

1) Czy jedyna różnica między nimi to USB 1.1 i 2.0, i to stanowi o
różnicy cen (90zł)?
2) Czy dobrze zeskakują mi stronę z grubej książki, tzn. czy nie będę
miała czarnego paska w miejscu łączenia kartek jak z ksera?
3) Czy szybko skanują, w porównaniu do innych skanerów z tej półki cenowej?

A może coś innego polecicie w cenie ok. 200-250zł.

--
Pozdrawiam, Agniecha