Re: samowylaczajacy sie komputer

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 15:24:44 MET

Radosław Sokół napisał(a):
> Nie liczy się zwalnianie zasobów, ale "na sztywno" połączone
> linie przerwań slotów PCI i niektórych urządzeń. Można to
> zmienić tylko przekładając problematyczną kartę do slotu
> PCI który ma własną, "prywatną" linię przerwania.
niestety to nie wyjasnia czemu problem zaczal sie pojawiac "nagle"
tzn moze nie nagle, ale po wlozeniu i wyjeciu SB Live
Zauwazylem ze windows trzyma w rejestrach konfiguracje sprzetu ktory
wyjalem bez wczesniejszego jego usuniecia z menedzera urzadzen
Np mialem 3 rozne karty sieciowe, i gdybym je wlozyl ponownie, to cala
ich konfiguracja by sie odzyskala. Podobnie pamieta ze mialem kiedys
karte SCSI (pisze iz mam do nij przypisane przerwanie mimo iz karte juz
wyjalem i w menedzerze urzadzen jej nie widac). Moze pamieta tez ze
mialem SB Live i z tego powodu cos pozmienial w przerwaniach?
Marx