Re: Benq 1650 Vs p³yty DVD

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 15:11:48 MET

Marx <marx@sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup> w wiadomo¶ci
<news:du8t1q$hqf$1@nemesis.news.tpi.pl> napisa³/a:

> Gargamel napisa³(a):
> a jak je rozpoznac? wszystkie ktore do tej pory kupilem to MCC
> Marx

Wszystko zale¿y od nagrywarki, u Ciebie mo¿e byæ lepiej na nich ni¿ na taiyo
yuden, sam musisz to sobie sprawdziæ.

A rozpoznaæ raczej nie sposób (bez programowego sprawdzenia w komputerze).

Te taiyo yuden kupi³em ze szpuli (luzem) w jednym sklepie, w tym samym
sklepie (i w jeszcze innym) kupione w pude³ku by³y ju¿ MCC (ale na tych
pude³kach pisa³o "made in india" - nie wiem, czy s± pude³ka z innym
napisem). Wszystkie te p³yty wygl±daj± identycznie, s± "klasyczne" - bez
kolorów, z t± "drobn±" ró¿nic±, ¿e bardzo udane nagranie na MCC to rzadko¶æ
(¶rednio dobrze siê nagrywaj±), na T.Y wyra¼nie nieudane nagranie to by³a
rzadko¶æ ("by³a", bo ju¿ mi siê skoñczy³y).

--
Pozdrawiam,
  Gargamel