Re: Linux + głosniki 2.1

Autor: JanuszWo <jannus_tl_at_gaz-na-te.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 14:56:24 MET

W imieniu Leszek w wiadomosci <du739c$2go$1@opal.icpnet.pl> napisano:

> Taaa. Plus dwa tygodnie na dopracowanie reszty;)))
> Ja Mandrivę 2006 doszlifowałem po 2 tygodniach.

Ale czemu? Tak chciałeś? Jak kupiłeś pierwszego windowsa to też go
dopracowałeś po 2 tygodniach?

> Ale nie spełnia wymagań 95% zwykłych użytkowników kompa. Takich co to
> i pograć lubią, pogadać poprzez Skype itd itd.

No, wiesz... jak nie spełnia wymagań 95% użytkowników... To chyba nie
jest ani trendi, ani dżezi... Rzeczywiście odpada...
Znasz to z tymi milionami much, to to wolą siąść na... zamiast na czym
przyjemniejszym? Miliony much nie mogą się mylić...

Zresztą... im mniej lamerów używa linuksa tym lepiej dla mnie... Więcej
nie będę pisał.

--
w adresie zagadka