CPU a Pasta termoprzewodzaca......

Autor: Boba <devede_at_toya.net.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 14:45:29 MET

Witam

Mam pewien problemik - otoz nie wiem co tak do konca sadzic o pastach
termoprzewodzacych do procesorow.......

Mam Athlona64 4000+ (2400 MHz), na nim Arctic Cooling Freezer 64 Pro i na
poczatku standardowa paste, ktora byla na wentylu - i tutaj mialem
temperatury: idle - 35-36 stopni w stresie 48-50 stopni. Stwierdzilem ze nie
jest zle ale moze cos polepsze jak zmienie paste - wiec polaszczylem sie na
paste jaka byla w zaprzyjaznionym sklepie komputerowym - TimTube S15 - i co
sie okazalo?? Po zastosowaniu tej pasty temperatury zmienily sie
nastepujaco - idle 40 stopni a stres to juz 52-54 stopnie. Okazalo sie ze
pasta chyba nie zadzialala jak nalezy.....Co moze byc tego powodem?? Czy
zmiana pasty na Arctic Silver 5 zmieni i zalatwi sprawe?? (Slyszalem ze to
jedna z najlepszych past dostepnych na rynku).

Pozdrawiam i prosze o pomoc