Re: Pytanie o Raid 0

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 13:45:46 MET

Przemak > napisał(a):

> Nie sadze, zebys cokolwiek zauwazyl.

:) Jak mam nie zauwazyc to se dupy nie bede zawracac raidami-sraidami i
takimi rzeczami. Po co mam kminic jak podniesc bezpieczenstwo danych
przy tym etc... No bo tak - sprawie se ta macierz i bede sie cieszyc jak
murzyn blaszka a nawet tego nie wykorzystam - to po kiego grzyba sie w
to bawic w moim przypadku?
Po roznych za i przeciw jakie sie tu pojawily zdecyduje sie jednak na
zakup jakiegos HDD 160GB SATA a ten ATA100 opchne i tyle (jeszcze musze
sie pozbyc obecnego SATA II bo gownianie sobie radzi z nim kontroler na
plycie).

THX wsztstkim&pozdro, OMSON