Samo wyłączanie kompa

Autor: Maurycy <widecjuszWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 13:00:27 MET

Witam Wszystkich po raz pierwszy! :-)

Jestem świeży i lamer, jeśli chodzi o sprawy sprzętowe... :-)
Proszę o cierpliwość :-/

Do rzeczy. Złożyłem sobie kompa do internetu i zrzutu zdjęć z aparatu.
Złożyłem, ale nie jestem w stanie zainstalować systemu. W trakcie instalacji
wyłącza się w cholerę i tyle. Jakoś w okolicach akceptacji umowy lub zakładania
partycji (XP). Poszedłem po rozum do głowy i przejrzałem BIOS wlączając co się
dało na Auto. Ciekawość: temp. CPU oscyluje wokół 79 - 85 stopni. Zabezpieczenie
się włącza? Radiator nagrzany nie jest prawie wcale, płyta wokół procka
odczuwalnie wyżej, ale bez szoku. Wentylatory chodzą... Wydaje mi się, że
radiator jest zainstalowany prawidłowo (pasta i te rzeczy...) Może czujnik jest
zwalony (jest na płycie?)
Ręce mi opadają niestety...

Podzespoły to:
Asus P5V800-MX, Celeron D 2.53 Ghz, Kingston 512/400 CL2.5.
Wszystko nowe i nieużywane, nawet z gwarancją...

Help!....

Pozdrawiam

Maurycy