Re: czeste samoczynne wylaczanie sie komputera.

Autor: Grzegorz Janiszewski <info_at_metrum.com.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 21:59:04 MET

Ja miałem kilka przyczyn tego typu kłopotów. W jednym kompie był to wirus,
ale pojawiało się okienko, że wyłączy mi się za 45 sek. i tak w kółko. Drugi
to był szwankujący wentylator na procku, co przy wyłączonym w biosie
monitorowaniu temperatury daje taki efekt. W trzecim to rzeczywiście był
zasilacz, ale jeśli nie śmierdzi spalenizną to może obciążasz go za mocno i
włącza się zabezpieczenie. Sprawdź pobór mocy przez elementy zestawu i moc
zasiłki....
Grzegorz