Re: Problemy z grafiką

Autor: venioo <venioo_at_poczta.fm>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 19:20:43 MET

> Nie no, jak tak chciałem po kolei - teraz grafikę, za miesiąc dysk, za
> kolejny miesiąc procek... itd. Chyba że to głupie.

i na jaka grafike wymienisz? pci-express to jedyne sensowne wyjscie, ale w
ta plyte nie wsadzisz, kupujac karte agp bedziesz musial kupic pozniej plyte
glowna na agp, to jest bez sensu, dysku sata nie podepniesz do tej plyty co
masz, nowego proca nie wsadzisz w ta plyte co masz bo sie socket zmienil...
za duzo ceregieli i po drodze wydanych pieniedzy niepotrzebnie...

ven