Audigy4 i problem z zamykaniem systemu.

Autor: KrzychoP. <kris_11_at_op.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 18:58:59 MET

Witam,
kupiłem ostatnio kartę dźwiekową Audigy4 oem (poprzednio używałem live 5.1 -
dopóki nie wysiadła) i po jej zainstalowaniu zaczęły się problemy z
prawidłowym zamykaniem windowsa XP. Długo szukałem przyczyny owych
problemów ale okazało się że to jednak Audigy jest sprawcą. Po wyłączeniu
karty w menedżerze urządzeń system zamyka się w dosłownie 4-6 sek. jeśli
tego nie zrobie nie zamyka się wcale. Wygląda to tak, że po wydaniu komendy
"zamknij system/uruchom ponownie" nic sie nie dzieje, tzn. system zamyka
kilka aplikacji m.in. GG, programy monitorujące, itp. i... nic :-/ Tak jak
bym nigdy nie wydał takiego polecenia.
Próbowałem już przeinstalowywać sterowniki, upgrejdować je, zmieniać slot
PCI karty, ale wszystko na nic.
Jedyny obecny, znany mi sposób na wyłączenie kompa to... listwa :(

Bardzo proszę o jakieś wskazówki, porady co mogę jeszcze zrobić aby
przywrócić możliwość software'owego wyłączania komputera - poza zmianą karty
oczywiście :) A być może ktoś z Was miał podobne problemy z tą kartą i ma
gotową receptę na takie bolączki.

--
Pozdrawiam
KrzychoP.