Re: Zrobili mnie w bambuko?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 15:37:39 MET

Osadnik <osadnik.www@wp.pl> w wiadomości
<news:dti9vh$vi$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> Jak bum cyk cyk pamietam że oba te rozmiary były identyczne - bo aż się
> cieszyłem że 160GB to 160GB - ale zauważyłem to ze teraz są różne.
> Akurat tu nie ma wątpliwosci.

Za to masz niewiedzę.

> Oui, tyle tylko ze jeśłi chodzi o pojemnosc to... Raczejnie powienno byc
> takich odstepstw? może się mylę?

Mylisz się, i to bardzo, chyba, że to dwa _identyczne_ dyski, a twoje
identyczne, delikatnie mówiąc, nie są.
I ciesz się, że tylko 1MB różnicy, "na" pojemności 160GB mogło być ich
więcej.

> Tak jak wyżej, miałem wątpliwosci czy w systemie jest coś zwyczajnie źłe
> ustawione. Czy jak człowiek sie rodzi to zna biblie na pamieć?

Nie, ale jak umiera, to też nie zna biblii na pamięć, mimo to czasem czegoś
się nauczył w życiu - niektórych to nie dotyczy...

> Nie kazdy Jest w stanie pozwolić sobie na odcięcie od internetu dłużej
> niż przez 24 godizny

Taaaa, nie ma to jak kolejne uzależnienie...

> nie kazdy ma czas pilnowac takiego sprawdzania

Samo się robi.

--
  Gargamel