Re: Problem z losowym ladowaniem Win Xp

Autor: gkaszcz <gkaszcz_at_preczztym.mp.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 14:12:39 MET

<poloczek@gmail.com> wrote in message
news:1141108750.857680.207420@i39g2000cwa.googlegroups.com...
> Wlasnie byl podlaczony (w serwisie) i dzialal normalnie :) wiec
> pozostaje mi zrobic gniazdko z uziemieniem:)

Ha no tyle ze zrobic gniazdko z uziemieniem to nie takie proste. Jak
podlaczysz te trzecia zyle do przewodu zerowego to moze nie wystarczyc. Ona
powinna byc podlaczona do centralnego zerowania budynku. Tyle ze to wymaga
instalacji trzyprzewodowej. Jak masz stary budynek i dwa przewody i to
jeszcze do tego czesto aluminiowe a nie miedziane to raczej nic nie pomoze.
Sprobuj do kaloryfera podlaczyc tyle ze to niebezpieczne i nielegalne.

pozdro

gka