Re: jakie ch³odzenie do R9800 Pro???

Autor: Wojtek K <wojciechkuzia_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 12:01:07 MET

joker napisa³(a):
> Wed, 01 Mar 2006 22:54:06 +0100, na pl.comp.pecet, Virus_7 napisa³(a):
>
> 3. - ale najwa¿niejsze - to ¿e karty padaj± na Silencerze fo fakt - ¿adki
> ale jednak, niemniej jednak nie z niewiadomych przyczyn!!!! Tylko z winy
> u¿ytkowników którzy za du¿o czasu spêdzaj± w si³owni ;) - za mocno
> dokrêcony radiator wygina p³ytkê a wiadomo co siê wtedy dzieje -
> naprêzênia, pêkniêcia i dymek z karty :)
Z tego co ja s³ysza³em, karty padaj± dlatego, ¿e przegrzewaj± siê na
nich pamiêci.
Firmowy wiatrak, choæ ma³y, generuje jaki¶ tam ruch powietrza wokó³
pamiêci i je ch³odzi.
Arctic tego nie robi - nawet zastawia pamiêci tak, ¿e uniemo¿liwia
jak±kolwiek cyrkulacjê powietrza wokó³ nich.
Ja do swojego radeona 9800 pro kupi³em cooler arctica - bodaj¿e
VGAco¶tam z wywiewem na zewn±trz i dodatkowo radiatory zalmana na pamiêci.
Nie mam najmniejszych k³opotów z przegrzewaniem sie karty - jest nawet
ch³odniej ni¿ by³o na oryginalnym coolerze. Mo¿e to jeszcze dodatkowo
sprawa budy - mam Chiefteca, tego z mniejszych.

Wojtek