Re: ekrany w notebookach

Autor: kp <hm_at_o2.pl>
Data: Thu 02 Mar 2006 - 08:29:58 MET

> a jakie sa opinie o toshibach ? aktualne .. bo w archiwum znalazlem
> srednio dobre ale to sprzed jakiegojs czasu :)
uzytkuje a75, z ekranem o ktorym mowisz (panorama+jakosc), dodatkowo
'opiekuje sie' dwoma toshibkami
z usa (jedna w czerwcu bedzie miala rok, druga 2lata), padow napedu nie
uswiadczylem, jednak czasem zdaza mi
sie jakas plytka (cd jakies tanie hawki, manty) ktorej przegranie nie jest
mozliwe (na stacjonarce z nagrywarka dv neca
spod ktorej te plyty pochodza nie ma problemow), wingroza smiga (ale na p4
raczej powinna), ogolnie wrazenie pozytywne,
sporo gratow jestem w stanie wymienic sam (napedy hd, cd, pamieci, procki),
na sieci sa stosowne manuale jak rozebrac
toske w celu wyczyszczenia wiatrakow (to w zaleznosci od warunkow moze byc
rok:) itp,
ps. minus - jak potrzebujesz masy dodatkow w rodzaju czytniki (wszystkich!)
kart, fire wire, itp - sporo tosiek jest dosc ascetyczna w peryferia
(przykladowo firmowy asus raczej najslabszy z tych drozszych jest nimi po
prostu najezony:)

pozdrawiam
kp