Laptop - Toshiba -

Autor: MJ 23 <kici_at_interia.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 23:18:48 MET

Dopiero co jestem w posiadaniu Laptopa Toshiba
Uzywałem go podczas podrozy i wyładowała sie do konca bateria nie chciał sie
uruchomić

Po powrocie podłaczyłem Laptopa do zasilania i ku mojemu zdziwieniu nie
uruchomil sie natychmiast !!!
Swieci kontrolka zasilania natomiast kontrolka baterii mruga w kolorze
pomaranczowym.
Wydaje mi sie ze powinien sie odrazu załaczac a nie ładowac baterie skoro
jest pod zasilaniem z gnizdka ??
A moze jest jakis przełacznik o którym nie wiem
Zostawiłem go teraz i sie niby ładuje ale czy to jest Normalne ???

Za kazda informacje bede wdzieczny
Pozdrawiam