Re: Tuner TV Leadtek Winfast 2000XP RM - problem z instalacja

Autor: BOSKI <stanislaw.baski_at_neostrada.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 23:07:07 MET

Odpowiadam ci tak: masz konflikt sprzętowy między kartą telewizyjną
(sterownikami) a innym urządzeniem(sterownikami). Miałem też taki
problem.Trzeba zrobić reinstalację windowsa lub od nowa zainstalować
windowsa.Wybrałem to drugie.Od razu po zainstalowaniu zainstalować
poszczególe drivery i masz turerek jak ta lala.Pozdrawiam.