Problem z elektronika w dysku Seagate 120 Gb

Autor: szysza <szysza_at_o2.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 20:15:39 MET

Witam, mam pewnien problem z dyskiem ST3120023A 120 GB firmy Seagate.
Dysk nie jest widziany przez BIOS, poczatkowo podejrzewalem
elektronike tego dysku , jednakze wsluchalem sie glebiej i dysk
tyka. Jak zegarek i z dokladnoscia jak w zegarku.Bios jego nie
wykrywa. Tym samym ciezko mi samemu powiedziec czy to wina
elektroniki czy to uszkodzenie mechaniczne.Co z tym fantem mozna
zrobic?

W jaki sposób odzyskac dane? Jakiej metody mozna popróbowac?

Z góry dziekuje i pozdrawiam

szysza