Problem z COMBO w laptopie

Autor: biotyt <tu.wpisz.moj.nick_at_simplusnet.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 17:41:45 MET

Witam,

Mam naped CD QSI SBW242B w laptopie. Dziala bez problemu z wyjatkiem jednej
rzeczy - nie czyta plyt CDRW nagranych przez siebie, tzn. pokazuje, ze plyta
jest czysta. Bywalo, ze po nagraniu dalo sie ja odczytac, dzialala takze po
wyjeciu i ponownym zaladowaniu do napedu, jednak po ponownym uruchomieniu
komputera pokazuje, ze jest pusta. Nie jest to wina systemu. Na innych
napedach ta sama plyta dziala bez problemu. Czy to znaczy, ze naped juz
wysiada i trzeba zakrecic sie za nowym?

--
pozdrawiam
biotyt