[NTG]_aktywacja WIN XP-Ciekawostka

Autor: FOX29 <fox29_at_o2.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 16:36:20 MET

Otrzymałem z uczelni oryginalnego windowsa XP pro. Po jakimś czasie
zmieniłem MOBO, kilka innych podzespołów i key przestał działać. Dostałem
więc nowy klucz. Później sytuacja znów się powtórzyła i po wymianie
elementów kompa drugi kod odmówił współpracy. Ciekawostką jest to, że teraz
po instalacji podaje klucz nr 1 lub nr 2. Oczywiście fiasko. Wtedy podaję
drugi kod i BINGO - aktywacja dochodzi do skutku. Jak to możliwe??

FOX29