Re: ekrany w notebookach

Autor: kp <hm_at_o2.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 15:35:00 MET

>czy mozna na tym spokojnie bawic sie w gimpie/PSie ? czy jednak to jest az
>taka lipna jakosc ze lepiej monitor crt zostawic ?
jakosc nie jest zla, ale: - najlepiej ati na pokladzie (nie zadne tam
nvidie, albo masakryczne intele jako grafika)
- nowe matryce (hm drogie a jakze) - w sklepie poznasz je juz na pierwszy
rzut oka, po prostu roznica jest
bardzo duza (w firmie mam porownanie, co gorsza ze model laptopa o podobnej
wydajnosci ale matryca starego przy nowym kluje w slepia, czern nie jest
czarna, katy sa male, jakies to wszystko blade i wyprane).
Minus obrabiania np zdjec na slabym lcd wyjdzie w momencie gdy odbierzesz
cos nad czym spedziles n-godzin, z labu:), albo
gdy ktos to otworzy na pc z dobrym crt.
ps. oczywiscie do laptopa mozesz do prac graficznych podpinac moniek crt
(znam kogos kto podpina wielgachnego neca pod ibm-a), tyle ze wowczas
mobilnosc i kompaktowosc laptopa znika
pozdrawiam
kp