Re: Czy mała ilość pamięci może być powodem problemów?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 14:52:12 MET

och.karol napisał(a):

> Sprawdź, czy przypadkiem HDD i napęd optyczny nie jest podłączony do
> jednej taśmy. Powinno być rozdzielnie.

Wiem, wiem... Od początku nagrywaka DVD i dysk twardy są na osobnych
taśmach jako master, nagrywarka CD na tej samej co DVD jako slave. DMA
włączone, dysk był defragmentowany niedawno (kilka dni temu), więc te
powody wykluczyłem. Jedyne co mi przychodziło do głowy to właśnie
problemy związane z brakiem pamięci.
Już mam 768 MB, jeszcze nie zrobiłem testów nagrywania, ale widać
WYRAŹNĄ poprawę w działaniu systemu. Przedtem przy najbardziej błechej
okazji mielił dyskiem odwołując się do pamięci wirtualnej, teraz mogę
otworzyć kilka okien, przełączać się między nimi itp., a wszystko
załatwia w RAMie - dysk pracuje tylko wtedy gdy coś z niego czyta lub
zapisuje. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/