Uszkodzona tablica partycji na pendrive

Autor: Adam Dziendziel <inthespire_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 00:48:54 MET

Witajcie,

mam problem: bawilem sie w formatowanie pendrive'a (dokładnie jest to karta SD
Kingston 1 GB Elite Pro z czytnikiem Kingston Traveller) i najprawdopodobniej
coś spieprzyłem. Teraz nie potrafię go już w ogóle zamontować, a linuksowy
fdisk wypisuje, że nie ma poprawnej tablicy partycji na nim i chce utworzyć
nową, ale prosi o podanie liczby cylindrów - i nie wiem co mam tam wpisać.

Windows XP widzi go, ale nie mogę otworzyć ("Proszę włożyć nośnik...") ani
sformatować. Partition Magic 8 go nie widzi. Jakiś program do odzyskiwania
danych z kolei wypisuje, że ma 2048 GB pojemności.

Co mam zrobić? Proszę o pomoc.

--
Pozdrawiam,
Adam Dziendziel