Re: pamięci - CAS3 błędy CAS2.5 brak

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 22:44:36 MET

> Bardzo dokładnie. Powinieneś więcej myśleć czytając odpowiedź, albo doucz
> się szukając w internecie, bo ja Ci nie wyczaruję lepszych modułów
> nieudaczniku, a na wszystkie pytania byś sobie po moim poście odpowiedział.
> Wstyd Ci, że nie rozumiesz, to grzecznie dopytaj.

Dobra, trochę nie zajarzyłem twojej odpowiedzi, ale nazywanie mnie
"nieudacznikiem" to już wycieczka osobista, więc daruj sobie.

Nie mam możliwości ustawienia niczego w biosie poza CAS# Latency,
dlatego odczytywanie danych pamięci (Sisoft Sandra mi to np. daje) nic
mi niestety nie da (o czym pisałem).
Piszesz: "Nie możesz używać pamięci PC2100 jako PC3200, bo to ponad
możliwości pamięci." - nigdzie nie sugerowałem, że tak ich używam, co
więcej używam pamięci 400Mhz na 266Mhz (wspomnianego Elixira), czyli
robię odwrotnie.
Piszesz: "Jak masz wolniejszą i szybszą, to zawsze ustawiaj ustawienia
wedle wolniejszej pamięci (koniecznie ręcznie)." - a ja piszę, że
ustawić mogę tylko CAS# Latency. Przy CAS 3T mam błędy w memteście
zawsze (opisałem jakie), a przy CAS 2.5T (z którym wg danych z Sandry o
tych pamięciach powinny obie sobie - na 266Mhz na którym pracuję
-poradzić) błędów nie ma - co jest dziwne i ciekawiło mnie czy ktoś się
z czymś takim spotkał - oraz czy mniejsza liczba błędów po zamienieniu
pamięci miejscami na CAS 3T może oznaczać, że możliwe jest iż w takim
ustawieniu na CAS 2.5T pamięci będą działać bezbłędnie.
Używam pamięciożernych programów inaczej nie martwiłbym się i nie bawił
w "ratowanie" 256MB.