Problem z włączeniem komputera

Autor: Jacek_FH <satan_at_hell.net.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 21:52:28 MET

Witam

Znajoma prosiła bym zobaczył co jej komputerowi dolega ale jak na razie się
poddałem - może ktoś z Was pomoże ?

A więc na początek sprzęt:
Płyta Gigabyte 8PE667 na 845PE
Procesor P4 2.80 GHz
Resztę sprzętu wymieniałem więc problem jest w powyższych (ze wskazaniem na
płytę).

Opis problemu ;) :
Po dłuższym czasie (rzędu 1h do kilku) gdy komputer jest wyłączony
następuje zwis przy jego ponownym uruchamianiu - przy początkowej sekwencji
startowej uruchamiania, zwykle zwiesza się zaraz po wyświetleniu informacji
o procesorze, czasem dopiero przy przeszukiwaniu magistrali IDE.

Gdy się komputer rozgrzeje (np. po kilku resetach lub po dłuższym
potrzymaniu w stanie zawieszenia i jednym resecie) uruchamia się i działa
normalnie.

Wymieniałem kartę graficzną, pamięć z jakiegoś modułu noname na mój TwinMos
(i przepinałem w inne gniazda), zasilacz z oryginalnego 300W Huntkeya na
350W inkszy, wyjąłem wszystkie karty rozszerzeń, wypiąłem wszystkie
dyski/napędy.
Nic nie pomogło - cały czas się zwiesza.

Czy macie jeszcze jakieś pomysły - co sprawdzić itp ?
Jak to naprawić ?
Jeśli nic się nie uda będę musiał jej kupić inną płytę główną, a tego
wolałbym uniknąć.

Komputer jest oczywiście już po gwarancji.

--
Jacek_FH