Re: Problemy z myszka z zestawu Logitech LX500

Autor: netrafal <netrafal_at_enter.net.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 21:15:03 MET

>Prosze o szybka odpowiedz bo to mnie drazni
>Pozdrawiam

Mam mysz optyczna A4tech. Bardzo fajna ale ja nie o tym
I jak wyłącze kompa, to myszka "mruga" na czerwono. (jest przezroczysta)
To dopier jest wkur........

To zależy od płyty głównej, bo na innmym kompie nie mruga

P.s Doszedłem do wniosku że to taki patent producenta płyty, żebym mógł
trafić do kompa w nocy przy zgaszonym świetle...