Re: Spire Whisper Rock V

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at_BLOKADA.poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 20:47:03 MET

Użytkownik "BArt_X" napisał w wiadomości
> Kupiłem sobie prawie rok temu takiego coolerka. Fajnie chłodzi nie powiem,
> ale wentyl wydaje dziwne odgłoy - terkotanie itp. Lepiej kupić Arctic Fan
3
> bez TC na ten radiator czy go spowolnić?

A dlaczego bez TC ?
Spowalnianie, owszem, nieco go wyciszy, ale jak juz zaczyna jak napisałeś
"terkotać" to dni jego sa policzone. Można pobawić się w smarowanie lub
czyszczenie, ale jak dla mnie to wymiana na nowy. Do tego dochodzi jeszcze
sprawa wzrostu temperatury po zmniejszeniu napiecia. Jeżeli procesor się nie
zbuntuje to ok. Ale rozglądaj się za nowym śmigłem.

Pozdrawiam, Wojtek H.