Re: Przejsciowka 230 / 125V ?

Autor: MarekP <mpojc_at_poczta.usun.onet.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 20:43:38 MET

mancubus napisał(a):
> Dzieki za sugestie,
> Poniewaz wole nie ryzykowac podlaczania tego do 230 bo moge sobie
> usmazyc sprzet, szukalem innych rozwiazan.
> To co poradzil MarekP jest calkiem rozsadne, tylko ze nie wiem jak
> przelaczyc to napiecie w monitorze.
> Znalazlem jednak takie cos na allegro,
> http://www.allegro.pl/item88395781_transformator_usa_230v_110v_ac_50hz_o_mocy_600va_.html
>

> wg producenta powinno dzialac calkiem spawnie wiec zamowilem. Pod koniec
> tygodnia powinienem otrzymac ten transformator, wiec po testach powiem
> czy to dobre rozwiazanie.

> [...]

Na pewmo bedzie dobrze, bo praktycznie wszystkie desktopy chodza u nmie
na transformatorach 220/110.
Przelacznik powinien byc w zasilaczu i widoczny w malym okienku. Nie
spotkalem sie z automatycznym przelaczaniem 110/220 w zasilaczu
desktopa. W monitorach bywa roznie, mam z przelacznikiem i automatyczne.
Zasilacze laptopow z reguly maja zakres 110-240V i moga byc zasilane
dowolnym napieciem z tego zakresu.

Życze milego uzytkowania sprzetu
pozdrowienia,
MarekP