Matrox dualhead multidisplay

Autor: maciek <maciek_at_szorujbabciudokolejki.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 16:43:00 MET

Witam, jak zawsze nie wiem czy to dobra grupa, no ale chyba dobra:)
Mam karte graficzna Matrox G400 dualhead. Mam tez akurat dwa monitory i
chcialem sobie ustawic podwojny pulpit, czyli taki, ktory sie 'ciagnie'
na dwa monitory. Niestety akurat ta opcja nie dziala. Moge sobie ustawic
klonowanie (czyli, ze oba monitory wyswiatlaja to samo) plus zoom,
czyli, ze drugi monitor wyswietla powiekszony fragment pierwszego
pulpitu. Ale pulpit jest zawsze jeden i waski. System operacyjny to
Win2000. W helpie do karty doczytalem, ze trzeba gdzies wlaczyc opcje
'Extend my Windows desktop', ale nigdzie nie moge jej znalezc.

Bede wdzieczny za jakies informacje jak to zrobic. Zazanczam, ze na
glownym monitorze chce miec inna rozdzielczosc niz na drugim.

Pozdrawiam,
Maciek