Re: klawiatura

Autor: ufty <ufty_at_vp.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 12:50:13 MET

Podepne sie pod ten wątek co by nowego nie zaczynać i zapytam się czym może
być spowodowane to że przestaje działać mi klawiatura USB /Manta syf za
15zł/ pomaga jedynie przelożenie do innego gniazda USB. Wyjęcie i wsadzenie
do tego samego nie przynosi skutku.
Pytam dlatego że mam zajete wszystkie 8 gniazd w mojej plycie /modem
kablowy, aparat cyfrowy, kable od 2 róznych komurek itd./ i to przełanczanie
raz w tygodniu średnio jest denerwujące

ufty

p.s.
chyba kupie inny syf za trochę wiecej niz 15 zł może bedzie lepiej