Re: Komputer potrzebuje resetu do uruchomienia

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 11:11:15 MET

Użytkownik KILu kilu@psxextreme.pl ...

> Nie muszą być wybrzuszone, mogą być podeschnięte. Pisałem już tutaj, że
> spotkałem się z czymś podobnym nie raz. Przyczyna leżała po stronie
> zasilacza, zwykle wyschniętych kondensatorów (gdy się troszkę podgrzały
> lepiej filtrowały prąd i komputer startował).

a ja sie spotkałem z czyms takim w przypadku wybrzuszonych kondensatorów na
plycie glownej. Na poczatku trzeba było wlaczyc jeszcze raz, potem dwa razy
a potem musiałem je wymienic :)))
Spojrzenie na kondensatory na plycie w niczym pytajacemu nie zaszkodzi,
prawda?

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
H. Jackson Brown, Jr.