Re: klawiatura

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 09:49:22 MET

> Drogi Vituniu!
> Królewicz to bardzo zła, że nie działa jej klawiaturka królewna,

Uhhh...

> która w dodatku nie wie co to PS/2

Mala, okragla wtyczka znajdujaca sie na przeciwnym
do klawiszy koncu klawiatury.

> a tym bardziej jak w tym czymś zwierać piny.

Piny to te "szpilki" znajdujace sie wewnatrz wtyczki.
Zwiera sie je dotykajac palcem wszystkich na raz.
Palca mozna uzyc dowolnego ;)

> Będę Ci na prawde wdzięczna jeśli mi pomożesz,
> wyjaśniając jak trzyletniemu dziecku.

Sytuacja ktora opisujesz MOZE (ale nie musi) byc
spodowowana niska jakoscia klawiatury (MediaTech
raczej nie nalezy do producentow z gornej polki)
w ktorej "zawiesza sie" ukladzik odpowiedzialny
za jej prace.

Zeby sprawdzic, czy to faktycznie taka sytuacja
zrob tak, jak pisalem, kiedy nastepnym razem
klawiatura odmowi posluszenstwa.

Jesli to nie pomoze, to MOZE (ale niekoniecznie)
byc uszkodzony port (gniazdko) PS/2 na plycie glownej.
Tego naprawic prosto i lekko sie nie da. I pozostanie
Ci zakup klawiatury USB (mala prostokatna wtyczka).

> Tylko prosze bez złośliwostek,

Nie da rady... Jestem skazony genetycznie. :P

Cmok!,
Vituniu (palacowy blazen)