Plyta ASUS A7V600-X-jak wejsc do Biosu?

Autor: Jacek <jacban_at_gazeta.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 09:41:01 MET

Wmontowalem do mojego kompa plyte Asus A7V600-x.
Po pierwszym uruchomieniu pokazal sie Bios, poprawilem wartosc procesora
/automat przyjal zle wartosci/, zapisalem zmiany i wyszedlem z Biosu.
Komputer pracuje caly czas bez zarzutu.
Ale kiedy chcialem ponownie wejsc do Biosu, niestety okazalo sie to
niemozliwe.
W instrukcji plyty nie ma oznaczenia jakim klawiszem wejsc do tego
cholernego Biosu.
Przelecialem juz chyba wszystkie mozliwe klawisze i ich kombinacje i nic.
Nadal nie moge wejsc do Biosu.
Czy moglby mi ktos podpowiedziec jak tam sie dostac.
Bede wdzieczny.
Jacek