Re: laserówka do 300 zł

Autor: Edzi <Pla_at_ipla.fm>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 08:49:47 MET

Użytkownik <gzygzy.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:du0stu$os1$1@inews.gazeta.pl...

> oki, przyjąłem, a tak z ciekawości, to czemu nie?

Wersje bez "L" to wersje przemysłowe - przeznaczone do duuuużych obciążeń - jak
o nie dbasz to są bezawaryjne. Ich jedyna wada to wielkość.

Wersje "L" - to wersje domowe, przeznaczone do NIEWIELKIEJ ilości wydruków,
delikatne i .... "do dupy" (choć oczywiście drukują....powoli... i do czasu aż
się nie popsują :-)). Ich zaleta: mało miejsca zabierają na biurku i ładniej
wyglądają. Dla mnie jednak drukarka ma być niezawodna a nie ładnie wyglądać.

Wybór należy do Ciebie :-)

Pozdrawiam.

--
Edzi