Re: Kiepski laptop

Autor: dooh <dooh_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 08:36:25 MET

Dnia Thu, 23 Feb 2006 20:26:37 +0100, Konrad Billewicz napisał(a):

> Witajcie,
>
> Planuję zakup taniego laptopa do niezbyt wymyślnej zabawy - głównie
> czytania e-maili, oglądania stron www, czasami do odpalania mp3 i
> filmików (o to ostatnie boję się najbardziej). System operacyjny to
> Windows98 SE.
>
> Ciekaw jestem jaki sprzęt by to musiał być, aby wygodnie się korzystało
> z takiego komputera. Moglibyście rzucić minimalnymi parametrami
> (procesor, RAM, karta graficzna, ew. coś jeszcze)?

Mamy w domu jako drugi komp do internetu, maili i worda takie cuś:

Siemens Scenic jakiś Pentium 166, 128 Ram, karta 4 MB. Odtwarza mp3ki, z
gorszymi filmami robie radzi ale np strony www gdy wyskoczy ileś tam
animacji we flashu to już trzeba trochę czekać. Dodatkowo strasznie wolno
czyta maile w OE. Więc PI odpada a tym bardziej jak napisałeś wczesniej
jakiś 486.

--
[  d.o.o.h.  - Device Optimized for Observation and Harm  ]
[ mail:dooh(at)wp(dot)pl  GG:198354  http://dooh.virtu.pl ]