Re: klawiatura

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 08:35:10 MET

> Pmóżcie! Klawiatura mi wariuje. Działa przez jakiś czas a potem
> większość klawiszy nie działa. Nie jest to chyba jej wina bo z inna
> działo się podobnie. Nie pomogła ponowna instalacja sterowników ani
> zmiana systemu... O co tu chodzi???

Nie sadzisz, ze byloby nam latwiej, gdybys napisal co to za klawiatura?

Jesli podanie modelu i producenta to za duzo, to choc powiedz czy
to PS/2 jest czy inne ustrojstwo.

A jesli PS/2, to kiedy nastepnym razem sfiksuje sprawdz taka rzecz:

1. wyjmij wtyczke
2. zewrzyj paluchem wszystkie piny w tej wtyczce
3. podlacz ponownie

Jesli pomoze, to wywal te klawisze i kup cos NIE wyprodukowanego
w Chinach. A jak nie pomoze, to moze trzeba przyzwyczaic sie do
mysli, ze padl port PS/2.

Pozdrawiam,
Vituniu.