Re: Memtest 86+ v1.51 Ilosc blędów

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 02:24:06 MET

Dnia 27.2.2006, Czajson napisał(a):

> Użytkownik "Mariusz" <artfilm@op.pl> napisał w wiadomości

> Masz
>
> Kości kupione razem jako zestaw Dual? Jak tak to reklamować,

IMHO z jednej strony to polemizowałbym na temat "głupich oszczędności" a z
drugiej to przyznaję rację, do "sprzedawców" taki argument jak "kości w
zestawie dual" przemawia skutecznie - czasem lepiej wypić tych kilka
"bronków" mniej i mieć spokój. ;D

> jak nie to nie
> robić nigdy takich głupich oszczędności i kupować zestawy 2 kości.

Tu osobiście nie widzę żadnego *za* poza "łatwością" reklamacji. ;P
Oczywiście jeśli ktoś kupuje kilka modułów na raz, wtedy zapewnia sobie
"spokój ducha" co i tak jest kwestia sporną.

--