Re: Pilot do PC

Autor: Robert B. <def102_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 22:25:43 MET

Dnia 27.02.2006, użytkownik *Rendziq* napisał(a):

Witam,

> Witam, chce sobie sprawic taki wlasnie pilot, ale nie mam pojecia na
> temat tego sprzetu. Na alledrogo sa od kilkunastu zl, ale nie wiem na
> ile toto ma sens. Pilot mi jest potrzebny do sterowania PowerDVD,
> Winampem itp. Prosze o doradzenie czegos lub podanie adresu gdzie sie
> moge doksztalcic w temacie.

Kilka lat temu kiedy jeszcze gotowców nie sprzedawali zrobiłem sobie wg.
bardzo prostego schematu znalezionego na sieci odbiornik podczerwieni
podłączany do COM-a. Za pomocą programu Girder i plug-ina do tego odbiornika
można sterować w zasadzie każym programem przy pomocy dowolnego pilota,
którego posiadasz.
Jeśli nie uśmiecha Ci się zabawa w lutowanie to za niewielkie pieniądze
możesz kupić już zmontowany np. tu:

http://www.allegro.pl/item88972848_pilot_pc_polski_program_instrukcja_cd.html
http://www.allegro.pl/item89133868_odbiornik_pilota_pc_super_czulosc_gwarancja.html

--