Re: Memtest 86+ v1.51 Ilosc blędów

Autor: Mariusz <artfilm_at_op.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 22:08:10 MET

> Według teorii przy obsadzeni duala powinno się podnieś o oczko CL. U
> Ciebie nawet płyta próbowała to zrobić. Ustawienie w tym wypadku na 2.5
> to już overclocking. Może chodzić a nie musi. Próbuj na 3.

Jest dobrze.
Wychodzi na to, że musiałem ręcznie przestawić na 3.0 mimo, że ustawiony był
Auto. Ten typ tak ma, że pamięta poprzednie ustawienia.
Teraz z innej beczki:
Overlocking- czy umiejętna nawet zmiana CPU i innych parametrów wpływa na
błędy pamięci. Podniosłem CPU i obliczenia wykonywał mi komp szybciej i
"chodził", pomimo tego, że Memtest wykazywał błędy. Przeliczałem plik
filmowy i bez problemu. Może gdybym zostawił na dłużej - na noc np. to rano
nic bym nie miał zapisane..? ;)
M.