Re: DDR w dualu

Autor: NOKGAMER <nokgamer_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 21:45:18 MET

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:27022006.4B81A8A9@budzik61.poznan.pl...
> Mam pytanie a propos ustawienia pamieci w tzw. dualu - czy jezeli wloze do
> kompa 2x512MB to komp bedzie korzystał z 1GB pamieci czy z 512MB ale o
> podwójnej predkosci???

Skądże znowu, zawsze masz tyle pamięci ile na kościach. Prędkości nie można
uzyskać kosztem ilości pamięci. Z tym, że na tą "podwójną" prędkość to nie
licz. Jedynie trochę przyspieszy. Nie liczyłem, ale może 10% ?

> Jaka jest szansa ze jak teraz kupie 1 kosc a za jakis miesiac badz dwa
> dokupie druga to kosci beda pracowac bez problemu w dualu? (kosci beda ze
> sklepu nowe, a nie uzywane).
> Prawdopodobnie kupie KingMaxy chyba ze polecacie cos innego w cenie do 150
> zł?

KingMax? Nie znam.
Na pewno nie masz pewności, że będą dobrze pracować, choć czasami to działa
nawet z kośćmi różnych producentów (zależy to w dużej mierze też od płyty
głównej), jednak bym na tym stwierdzeniu kilku szczęśliwców (komp. partaczy)
nie polegał. Kości jakie polecam, to Corsair VS, są w miarę tanie i świetnie
działają, ale lepiej kup taki zestaw dwu modułów, które specjalnie
przeznaczone są dla DualChanel. Nie oszczędzaj, bo nie warto tracić czasu i
nerwów dla 10-20 zł. W przypadku firmy Corsair, zestawy dla DualChanel nie
są nic droższe, co 2x jeden moduł.