Problem z FDD.

Autor: Wojciech Kościk <Wojtasek0_at_poczta.fm>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 20:33:32 MET

Witam,
Mam mianowicie taki problem, nie zauważyłem przy którejś rozbudowie mojego
kompa że mam uszkodzone gniazdo FDD na płycie głównej. Brakuje na niej
jednego z pinów. A zamierzam przeinstalować winde a ona potrzebuje
sterownika do kontrolera SATA. Więc moje pytanie brzmi nastepująco:
Czy istnieje mozliwość przedeklarowania podczas instalacji skąd ma winda
pobierać sterownik???/
Albo czy może podłączyć stację FDD pod USB?
Testowałem z PENDRIVEM ale nic z tego nie wyszło.
Prosze o opinie.
PZDR
Wojtek.