Re: Baaaardzo glosny komputer...

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 18:17:30 MET

Uzytkownik "aneszka" <si-astrzelecka@slam.katowice.pl> napisal w wiadomosci
news:1141025594.100524.252440@z34g2000cwc.googlegroups.com...

>Mam problem polegajacy na tym, ze komputer (PC) jest potwornie
>glosny. Slychac buczenie w calym - wcale nie malym domu.
>Maz mówi, ze to wiatraczek od procesora (cokolwiek by to nie

Ten halas nie pojawil sie po wymianie zasilacza? Jesli nie to trzeba
otworzyc obudowe i ja odkurzyc (doslownie). Oczyscic wszystko z kurzu i
odkurzaczem oczyscic wszystkie wiatraki. Najlepiej odlaczyc wszystkie
dodatkowe wiatraki i pozostawic jedynie w zasilaczu, na procesorze i jesli
jest na chipsecie lub grafice. Jesli grafika albo chipset sa chlodzone
wentylatorem trzeba na chwile je zatrzymac palcem lub wacikiem i sprawdzic
czy halas ustal. Jesli tak trzeba zdjac te wentylatorki i je nasmarowac /
naoliwic. Male wentylatorki na chipsecie lub grafice zaczynaja halasowac juz
nawet po pól roku.
Jesli nie potraficie zrobic tego sami poproscie znajomego lub oddajcie do
jakiegos serwisu, który zrobi to za niewielkie pieniadze.

--
pozdrawiam