[Prosba o pomoc, Crosspost] Stary monitor+ stara karta grafiki

Autor: midi-man <midi-manWYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 12:40:33 MET

Witam serdecznie,

Poraz pierwszy wysylam posta na ta grupe. Mam nadzieje, ze to dobra grupa.
Google nie wiele mi pomoglo dlatego sprobuje zapytac bezposrednio wsrod
fachowcow.

Nie jestem zbyt doswiadczonym uzytkownikiem komputera, ale bardzo chcialbym
pomoc przyjacielowi. To dla niego bardzo wazne. Mam ogromna prosbe.

Otoz nie potrafie pomoc przyjacielowi odpalic monitora Daewoo CMC-1418AD na
karcie grafiki TNT2 Vanta M64, Windows 98.
Monitor miga, sa widoczne "latajace", poziome paski z lekkim ukosem. Na moj
gust to tak jakby monitor nie mogl sie zsynchronizowac z sygnalem z karty.
Gdy podlaczylem inny, nowszy monitor (Samsung SyncMaster) obraz jest. Z
kolei gdy podlaczylem do monitora Daewoo inny komputer (karta GeForce4) tez
jest obraz! :) Zatem chyba monitor Daewoo nie jest uszkodzony?

Sciagnalem najnowsze sterowniki dla karty graficznej i zainstalowalem. Teraz
takze znalazlem "daewoo12.inf" do Daewoo CMC-1418AD (drudno mi bylo go
znalesc, ale chyba sie udalo). No i teraz moje pytanko, zanim pojade do
kolegi:

Czy sam sterownik do monitora Deawoo rozwiaze problem z "brakiem
synchronizacji" ? Czy musze ustawic w sterowniku karty jeszcze inne
wartosci. Wczoraj probowalem zmieniac rozdzielczosc, palete kolorow, czest.
odswierzania - bez rezultatow :(

Dodam jeszcze, ze obraz miga od samego poczatku - juz po wlaczeniu
komputera. Moze zatem gdzies w BIOS-ie trzeba cos przestawic?

Bardzo prosze o pomoc i dziekuje za kazda podpowiedz,

Pawel.