Re: Baaaardzo glosny komputer...

Autor: aneszka <si-astrzelecka_at_slam.katowice.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 11:41:38 MET

Wasyl napisał(a):
> mówi się laikiem a nie lajkonikiem LOL,
> musisz wymienić wentylator na zasilaczu a najlepiej cały zasilacz

hihi, ja jestem lajkonik i już!

maż zawsze grzebie w bebechach kompa, ale ostatnio coś zaniedbuje i
nawet na mój płacz, że oszaleć można pozostaje niewzruszony....

zasilacz - mamy od kilku tygodni nowy, nawet nie z giełdy używany,
ale ze sklepu... może być z nim coś nie tak? albo źle umocowany?

dysk jest stosunkowo nowy (ma chyba rok), nowa, kilkudniowa nagrywarka
DVD (ale to nie ona?) reszta kompa jest z 1998 roku

mąż jak to mąż póki działa nie rusza, choć zna się na tym dużo
lepiej niż ja

będziemy wobec tego szukać...

dzięki za sugestie

Ania