Re: Baaaardzo glosny komputer...

Autor: lego <rlego_at_xxx.op.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 10:19:10 MET

Uzytkownik "Tryton" <sp@m.nie.pl> napisal w wiadomosci
news:626a3$4402b99e$540a6f1c$5906@news.chello.pl...
> Jestem lajkonikiem jesli chodzi o komputerowy sprawy:(
> Mam problem polegajacy na tym, ze komputer (PC) jest potwornie
> glosny. Slychac buczenie w calym - wcale nie malym domu.
> Maz mówi, ze to wiatraczek od procesora
>
> Raz w zyciu kobieto posluchaj meza
> i nie zawracaj glowy innym chlopom...

ale jej pomagacie :)

Otworz obudowe (niech zrobi to maz), zobacz, ile siedzi tam kurzu. Sprobuj
to wszystko delikatnie wydmuchac, odkurzyc itp. Rob to delikatnie, albo
oddaj kompa do serwisu. Zrobia to za ciebie (koszt umiarkowany), a po
ogledzinach bedzie im latwiej zdiagnozowac/zaproponowac cos na twoj problem.

lego